Tα blog της Doric Diamond


1. doric diaMond' diary
  • Αυτό το blog δημιουργήθηκε τον Νοέμβριο του 2009 όταν ήμουν 16 αφού πήρα την απόφαση να μην καταλήγουν στον κάδο τα γραπτά μου.Τελικά είδα ότι στα γραπτά μου έβλεπαν τον εαυτό τους περισσότερα άτομα από όσα νόμιζα..Έτσι λοιπόν γράφω μέχρι σήμερα..και σίγουρα θα συνεχίσω να γράφω.Αυτό που μου λείπει όμως είναι πως δεν είχα πολλά άτομα μέσα από το blogger για να μιλάμε..οπότε αν νιώθεις πως σου αρέσει το blog μου ακολούθησε με και στείλε μου όσα σχόλια θες.  Χαίρομαι να συζητάω για την ψυχολογία του ανθρώπου ακόμα και όταν οι απόψεις μου είναι αντίθετες με τον συνομιλητή μου..σίγουρα όμως κάτι καινούριο θα μάθει ο ένας στον άλλον.




 2. dreams comes by...(doris)
  • Λοιπόν τα ίδια ισχύουν και για το δεύτερο και πιο καινούριο blog μου. Απλά εδώ θα διαπιστώσετε πως είναι διαφορετικός ο τρόπος έκφρασης ιδεών.Δεν θέλω να μιλήσω περαιτέρω για τα blogs μου γιατί ότι και να πω δεν έχει καμία σημασία.Είστε ένα κλικ μακριά από το να τα δείτε οι ίδιοι μόνοι σας.Αν σας αρέσουν λοιπόν σας περιμένω να τα πούμε! Και ευχαριστώ για την επίσκεψη εκ των προτέρων
Ντόρις Ντιαμόντ,18

3 σχόλια:

next_day είπε...

απο τις περιγραφές και μόνο πάω για επίσκεψη!
Τι καλυτερο απο το να γνωρίζεις νέους ανρθώπους το πρωι!

nitsa2009 είπε...

Γειά σου κούκλα μου επισκέφτηκα το μπλόκ σου και έμεινα ευχαριστημένη.Γράφεις υπέροχα.Θα χαρώ να επισκεφτείς και το δικό μου μπλόκ.

doris.diamond είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια!

Blogger Widgets